Jak rozgrzać konto Facebook Ads

Wiele osób uważa, że wszystkie konta Facebook Ads są takie same i zachowują się w podobny sposób. Facebook Facebook Ads to program szkoleniowy, który umożliwia mi korzystanie z Facebooka w sposób bardziej efektywny i efektywny.po wydaniu ponad 100.000 dolarów na Facebook Ads i przeszkoleniu ponad 10.000 studentów w ramach programu stażowego Digital Deepak zdałem sobie sprawę, że nie wszystkie konta reklamowe na Facebooku są takie same.

Jakość konta określa wyniki, które otrzymujesz. Jakość zależy od historii zatwierdzonych reklam, a także historii wydatków.

Niedawno otworzyliśmy nowe konto reklamowe na Facebooku biznesowym w naszej firmie i zdaliśmy sobie sprawę, że reklamy nie przekraczają 50 USD dziennie. Nie ma ustalonego limitu wydatków na konto i jest to konto przedpłacone. Z odrobiną badań, Dowiedziałem się, że nowe konta reklamowe na Facebooku mają limit $50 dziennie, a następnie limit jest zmieniany do $100 dziennie. Nawet jeśli Twoje konto reklamowe znajduje się w Indiach i wydajesz w INR, będziesz mógł wydać tylko około 3700 INR dziennie.

Facebook ogranicza skalowanie nowych kont reklamowych, ponieważ osoby, które wyświetlają reklamy spamowe i oszustwa,nie mogą natychmiast skalować. Facebook będzie czekał i obserwował działanie konta reklamowego przed zmianą limitu wydatków.

Jeśli jesteś firmą, która zatrzyma reklamy na jakiś czas, ponieważ restrukturyzujesz rzeczy, polecam, aby codziennie wydawać niewielką kwotę na reklamy. Pomoże to utrzymać konto reklamowe przy życiu i zapobiec jego oflagowaniu jako konta nieaktywnego. Im starsze konto reklamowe z mniejszą liczbą odrzuconych reklam, tym lepsza będzie wydajność wyświetlanych reklam.

Musisz również pozwolić, aby twój piksel dojrzał. Facebook Pixel Facebook Pixel to aplikacja, która pozwala na zbieranie danych o użytkownikach, którzy odwiedzają Twoją stronę (a także posiadają konto na Facebooku). Zapewni to, że twoja grupa docelowa jest na miejscu. Twoi Podobni odbiorcy będą również lepszej jakości, ponieważ masz większy zestaw danych do pracy. Upewnij się, że masz zainstalowany piksel na stronach docelowych, blogach i stronach firmowych. Zainstaluj piksel natychmiast po otwarciu konta reklamowego (nawet przed skonfigurowaniem kampanii).

Innym ważnym czynnikiem skalowania reklam za pomocą konta Facebook Ads jest powolne zwiększanie budżetów kampanii.

Jeśli prowadzisz kampanię z budżetem 100 USD dziennie, nigdy nie ulegaj pokusie podwojenia jej do 200 USD dziennie. Dzięki konkretnemu budżetowi kampanii Facebook zoptymalizowałby dostarczanie reklam do najbardziej prawdopodobnych odbiorców, którzy będą konwertować za Ciebie.

Kiedy nagle zwiększasz swój dzienny budżet, Facebook pędzi, aby wydać te pieniądze i nie ma czasu na optymalizację i naukę dostarczania reklam dla nowo rozszerzonych odbiorców. W takich przypadkach koszt konwersji może podwoić się z dnia na dzień.

Zamiast tego najlepszym sposobem na skalowanie wydatków na reklamy jest powolne zwiększanie ich o 10-20% dziennie. Zapewni to, że silnik reklam na Facebooku ma czas na naukę, a powolny wzrost zapewni bardziej spójny koszt konwersji.

Jeśli uważasz, że zwiększenie dziennego budżetu konkretnej kampanii lub zestawu reklam nie przynosi rezultatów, zamiast próbować zwiększyć budżet kampanii, możesz utworzyć nową kampanię z nowym zestawem reklam. Zamiast wydawać 200 USD dziennie na kampanię, utwórz dwie kampanie z budżetem 100 USD dziennie.

Jeśli przeczytałeś mój artykuł o tym, jak uzyskać dobry zwrot z inwestycji w reklamy na Facebooku, już wiesz, że to lepiej jest wyświetlać reklamy dla swoich treści i przyciągać ludzi do społeczności niż reklamować swoje produkty i usługi bezpośrednio. Oznacza to, że będziesz miał wiele różnych elementów do pracy na górze lejka.

Zamiast próbować skalować liczbę produktów, które masz, skaluj liczbę magnesów ołowianych, które masz i kieruj ludzi do tego samego produktu. Kiedy masz jeden produkt, będziesz w stanie go poprawić w czasie i zrobić znacznie silniejszy produkt niż konkurencja.

Na przykład mamy nasz główny program szkoleniowy-3-miesięczny program praktyk marketingu cyfrowego. Uruchamiamy kilka reklam, aby ubiegać się o ten program bezpośrednio, ale większość naszych wydatków na reklamę przeznaczamy na promowanie naszych magnesów ołowianych. Magnesy ołowiane to ebooki, mini-kursy i treści związane z tematami objętymi głównym programem szkoleniowym. Mamy magnesy ołowiane na reklamach na Facebooku, reklamach Google, SEO, marketingu treści i tak dalej.

Magnesy ołowiane dostarczają użytecznych, ale niepełnych informacji. Darmowe treści na górze lejka Zwykle rozdają to, co, a to, co sprzedajemy, to jak. Aby nauczyć się jak, ludzie muszą zapisać się do moich zaawansowanych programów. W rzeczywistości ten artykuł lub rozdział, który czytasz, jest częścią magnesu na reklamy na Facebooku.

Więc zamiast prowadzić jedną kampanię w moim głównym programie szkoleniowym, mogę przeprowadzić 10 kampanii dla 10 różnych magnesów ołowianych, zbudować zaufanie do odbiorców za pomocą cennych treści, które dostarczam, a następnie wprowadzić ich do mojego programu stażowego. Odpowiedź publiczności będzie znacznie lepsza przy takiej strukturze kampanii, ponieważ będę mógł zainteresować publiczność w ten czy inny sposób zamiast reklamować to samo przez cały czas. Jeśli przeczytałeś do tego momentu i nadal zwracasz uwagę, wiesz, że moja struktura kampanii działa, ponieważ nadal tu jesteś.

Wyświetlanie reklam dotyczących treści, a nie produktów, pomoże Ci również uzyskać dobre zaangażowanie w reklamy, co jest bardzo ważnym wskaźnikiem jakości konta Facebook Ads. Jeśli wyświetlasz reklamy konkretnego produktu, a odbiorcy są zmęczeni oglądaniem Twoich reklam, oznaczą je jako „niezainteresowane”, co wpłynie na jakość i wydajność wszystkich kampanii na twoim koncie reklamowym.

Na dłuższą metę wydatki na reklamy można skalować nie poprzez zwiększenie budżetu konkretnych kampanii, ale poprzez tworzenie większej liczby kampanii i skalowanie wydatków na reklamy do poziomu, w którym daje to maksymalny zwrot z inwestycji (a dokładniej zwrot z inwestycji).

Mam nadzieję, że ten artykuł dał ci jasny pomysł na temat zarządzania kontem Facebook ads. Pamiętaj, że reklamy na Facebooku to miecz obosieczny. Jeśli nie wiesz, co robisz, stracisz pieniądze na kampaniach reklamowych bez zwrotu z inwestycji. Jeśli jednak wiesz, co robisz, reklamy na Facebooku mogą stać się jednym z najszybszych sposobów na rozwój firmy.